Vinerea trecuta a fost ultima prezentare de proiect din acest an. Sunt foarte bucuros de ceea ce impreuna cu grupa mea am realizat. Pot sa spun ca a fost pe departe cea mai buna prezentare a clasei. Din 12 grupe, 10-11 mi-au placut si nu numai mie, cei doi profesori care ne-au asistat Gullan si Jens au fost foarte incantati ba mai mult au spus ca suntem cea mai buna generatie pe care a avut-o KEA pana acum. Sper sa nu ii dezamagim si sa repete cele spuse si la terminarea studiilor.
Proiectul pe care l-am avut de realizat a constat in crearea unui campaign website pentru o companie imaginara care doreste sa lanseze un nou brand, un energizat(FLY 24/7). Putem spune ca numele pare a ne da impresia ca seamana mai mult cu o companie de transport aerian, dar acesta a fost numele ales de profesori.
Procesul a fost destul de complicat, a trebuit sa realizam documentatia unei companii care nu exista, sa facem testari imaginare, sa construim un logo pentru noul energizant, a fost o munca grea dar ne-am descurat. In interiorul grupei am decis ca, cel mai bine pentru acesta companie ar fi ca ei sa lanseze o campanie media foarte puternica care ar consta in postere, billboard-uri, spot-uri publicitare, concursuri si sponsorizari in diferite domenii(sport extrem, concerte, etc.), cat despre website, am decis sa il facem cat mai simplu dar cu un design modern pe care oamenii pot vedea reclamele, produsele noastre si se pot inregistra pentru concurs. Am decis sa nu ii dam o atentie foarte mare website-ului deoarece credem ca oricine care vede un poster interesant sau o reclama pe placului lui cu un energizant se duce la magazin sa cumpere acel produs, nici de cum pe website. A fost un nou proiect reusit de care ne-am bucurat cu totii fiind ultimul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu