In acest modul am avut de relansat un produs care nu este popular in Danemarca sau in intreaga lume. Grupa mea,Fussball Group, a fost formata din Jakub, Nicoale, Thomas, Sebastian si am ales pentru a relansat Casio Calculator Watch.
Am pastrat aspectul ceasului am avut de lucrat doar la partea de marketing si la website. In primele 4 saptamani jumatate am avut de facut un raport care a continut Problem Area, Problem Formulation, Product Life Cycle, Boston Matrix, ESP(Emotional Selling Proposition) and USP(Unique Selling Proposition), Segmentation, Positioning, Porter's 5 Forces, Voice Mapping, SWOT and TOWS Analysis si Design Brief.
In partea a doua a proiectului am avut de facut un site care ne va ajuta sa relansam produsul. A fost nevoie de a aduce o serie de elemente noi pentru a relansa Casio Calculator Watch deoarece el nu mai poate fi relansat ca un gadget si a trebuit sa il orientam pentru piata modei. Am sa postez niste poze cu diverse elemente grafice si un link catre site-ul produsului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu